Friday, April 17, 2009

Snow Bites ?

Benung aku dunga-dunga meda tv kediri, bisi gak bala kaban ka ngacau talipaun mai lepak. Meda tak nadai pengawa tambah mega boring aku pun alu setuju keluar lepak. Dini alai lepak deh kaban? ko aku. Ia pan nyaut, ditu ahh ba Snow Bites. Snow Bites? Enda kala aku ninga tempat tu ko aku madah agai ia. Ishh igak gak enda nemu, ko ia nambah agik. Ba Batu 3, jalai nuju agai MJC. Puas-puas aku berunding ke tempat tu ia madah enti nurun ari MJC ngagai Bt 3, Snow Bites tu lepas Station Minyak Shell, ko ia. Owh...ok auk meh lagi aku ngiga gak, ko aku malas baru.
Dah nyak aku pun begari alu start ka kereta alu mupuk. Puas-puas mata kinau-kinau ngiga tempat tu, aku pan alu tepeda ka signboard Snow Bites ari seberai jalai nuju ngagai MJC. Datai ba traffic light ba simpang 4 aku pan alu U-Turn. Amat munyi ko kaban aku nyak gak, udah meda Shell Station alu ia meh nyak Snow Bites. Aku pun alu masuk parking ka kereta ba tempat nang udah disedia ka.
Apoo..tekenyit aku meda. Malam-malam pun agik bisi gak orang nuchi kereta. Bisi gak sekeda orang benung ngirup..ai nama enda gak aku nemu. Puas aku ka berati ka tempat tu, diak kawan aku alu nyambut penatai aku..Hai bro nama berita? Lama enda meda ko ia. Aku pun nanya utai ka sama ngagai ia alu betabik jari.
Dah nyak ia alu becherita madah ngagai aku, nama tempat tu ka bendar ia. Nyak ia madah tempat tu alai orang service nuchi kereta. Ia dibuka sampai tengah malam. Ia ka temu aku, bedau agik bisi tempat service nuchi kereta buka malam alu nyentuk ka tengah malam. Engka bisi kini? Enda gak aku nemu. Kawan aku nyak pan alu becherita agik madah enti service nuchi kereta malam, rega ia lain agik banding enggau siang ari. Kelimpah ari service nuchi kereta, tempat tu mega bisi alai endur kitai makai enggau ngirup. Ia bisi nyedia ka kafe (Bites Cafe), macam-macam meh ai enggau pemakai ka bisi diak. Ai milo, kupi, ai semetak pan bisi mega. Malam ari ko ia, sidak bisi serve manuk pansuh..fuhh..nyamai tu ko aku dalam ati din..hehe..
Ari segi decoration tempat tu nang amat manah. Aku nang muji. Mayuh buluh betong terpaksa dikorbankan kena ngaga dinding cafe tu. Rindu meda style tempat tu..engka agik baru kini, nyak kebuah mata rindu meda. Tempat tu baru udah dibuka kira sebulan lebih udah munyi ka dipadah kawan aku nyak. Emm..nang manah ko aku madah agai ia. Cafe tu didinding setengah ajak, nyadi angin sepoi-sepoi bahasa ulih tama ngambik ka enda angat.
Tempat tu peda aku nang strategic, tisi jalai besai ari MJC ke Bt 3. Dahlah kereta ba tempat tu endang mayuh kuang kuit ari pagi nyentuk ka dini ari. Emm..cun amai..Nyadi ba baruh tu bisi sekeda gambar ka sempat diambik aku ngena talipaun bincing aku. Minta ampun laban gambar enda entu terang.


Signboard ba simpang masuk ke tempat tu (Snow Bites and Bites Cafe)


Senarai rega service nuchi kereta..ari kereta mit datai ka kereta besai enggau macam-macam service ka disedia. Ari nuchi sampai polich pan bisi.

Sekeda ari kereta ka benung berintai nganti dicuci ba malam ari.


Haha..tu ia. Sekeda ai semetak ka bisi alu tauk ditabas engau manuk pansuh..fuhh nang cun ahh



Bala sidak benung nuchi kereta...malam ari g nyak..

Tu gaya Bites Cafe nyak..open air..

Bites Cafe bisi nyedia ka macam-macam utai diempa..
Service nuchi kereta malam ari tu nang manah alu meri peluang ngagai bala ka bisi kereta nuchi kereta sidak ia enti enda sempat lebuh ka siang ari. Laban kitai sama nemu, kadang-kadang siang nyau enda sempat ketegal ka sibuk mayuh kerja ka patut diadu. Nyadi enggau tempat baka tu meri peluang agai orang ka empu kereta nuchi kereta sidak ka kamah.
Naka tu dulu gak..mayuh udah cherita aku tu. Ngagai bala kitak ka bisi mansa ruai aku tu ya ke ka nguji nuchi kereta tauk meh ngagai tempat tu. Aku tu semina nulung kaban-kaban kitai ajak. Nulung bansa diri empu gak hehee..Peace No War..


No comments:

Post a Comment